Arhiva kategorije: digitalni marketing

optimizacija web stranica

Optimizacija web stranica za određenu lokaciju

Imate tvrtku, koja se nalazi u Hrvatskoj, a prodajete proizvode u neke veće države, kao što su na primjer Njemačka, Austrija i slično! Kako i kamo postaviti vašu internet stranicu, da bi ona odradila svoj posao što bolje, najbolje? Kao prvo, naša je preporuka, da odaberete hosting za vašu stranicu u državi, gdje želite što bolje pozicionirati u Google tražilici. Znači, da bi djelovali što bolje lokalno, odaberite Njemački hosting, jer ćete tako u njihovom Googlu biti uvršteni više! Ako idemo dalje, onda je ovdje sigurno jako bitan jezik, koji vam treba na stranici – neka bude Njemački, da bi ga svi razumjeli.

Odmah nakon države hostinga i jezika na stranici dolazi do odabira domene – kupite je kod neke tvrtke u njemačkoj, sa njihovom završnicom, to je još jedna od stvari, koju Google voli. Kao što vidite, sve to su stvari, sa kojima se morate baviti vi ili netko, tko se bavi sa optimizacijom web stranica. Pored svega ovoga, da bi djelovali što više lokalno, potrebno je pametno odabrati ključne riječi na stranici, koje ćete upotrebljavati – znači, kad ćete stavljati sadržaj na stranicu, u njemu koristite na primjer ime države ili imena krajeva, koji su vam najviše interesantni. Ako ćete te stvari odraditi dobro, ljudi će vas naći u Googlu i dobivat ćete jako puno tako zvanog „organic traffic-a“.

Želite biti još bolji? Optimizacija web stranica je i analitika, pogledajte je svake toliko, pročitajte je što bolje, jer jedino tako možete biti najbolji. Ako na primjer upotrebljavate Google analytics, u njemu možete pronaći mnoge podatke, pored svih osnovnih i one lokacijske. Sa njima možete još bolje srediti vašu stranicu, na nju postaviti još više sadržaja i još bolje je optimizirati, da će donositi ono, što vam treba – ljude, koji vas interesiraju i dolaze iz vama potrebnih država ili gradova diljem svijeta. Radite sve to, jer jedino tako se danas može uspjeti – lokacijski i kvalitetno!

http://www.red-orbit.hr/usluge/optimizacija-web-stranice-za-trazilice

facebook lead ads

Lead Ads – kvalitetno Facebook oglašavanje

Milijuni i milijuni korisnika na mreži, u koju se iz dana u dan ulaže sve više novca za oglašavanje. Ulažu ga svi oni, koji žele svim tim milijunima ljudi nešto pokazati. Načina kako raditi Facebook oglašavanje ima jako puno – od onih jako jednostavnih, do onih nekoliko težih, za koje je potrebno i nekoliko znanja iz programiranja Internet stranica. Najviše puta se ljudi za oglašavanje odlučuje sa pritiskom na jedan gumb, a to je „boost post“ – sve skupa se sredi jako brzo i jednostavno i već vas vide mnogi.

Ali ipak, postoje i bolji načini, koje se može odabrati, koji su nekoliko moderniji i u posljednje vrijeme donose jako dobre rezultate za oglašivače!

Jedan od jako efikasnih načina za oglašavanje, kojeg u posljednje vrijeme upotrebljava sve više ljudi i sve više agencija, koje se bave sa tim stvarima su Lead Ads! To su oglasi, u kojima se ljude nigdje ne preusmjerava, već sve srede na Facebook stranici. Gdje možete to upotrijebiti? Na svim mjestima, gdje moraju ljudi popuniti neka polja sa neki podacima i poslati ih do vas – na primjer kod prijave na neki „newslatter“, ili kod kupovine kakvog proizvoda ili kod prijenosa nekog ebook-a i slično! Na takav način je oglašavanje na Facebooku dobilo još jednu jako dobro mogućnost.
Ako se sada pitate, zašto je ovaj način oglašavanja tako dobar, onda je odgovor jako jednostavan – ljudi ne trebaju odlaziti na vašu stranicu i tamo još jednom sve pretraživati. Sve dobiju na Facebooku, cijeli oglas, sve pročitaju, Facebook ponudi sve potrebne podatke i sve je riješeno. To je jako brzo i zaključava se sa jednim ili najviše dva klika. Ako ovo nije uredu, onda nije ništa! Probajte i vidjet ćete, da će se vaš uložen novac jako dobro povratiti sa novim kupovinama, skupljenim e-mail naslovima i sličnim.

Optimizacija internetskih stranica sa pravim ljudima

U posljednje vrijeme sve više ljudi saznaje, da je jako bitno biti u Googlu na prvim mjestima. Ako vas tamo nema, nemate ni posjetu na svoju stranicu, a naravno ni prodaju onoga, sa čime se bavite. A da bi došli do prvih pozicija, potrebna vam je optimizacija internetskih stranica – a sada pitanje – dali mogu ja to raditi potpuno sam? Pa naravno da možete, barem neke od tih stvari, ali potrebno će vam biti nekoliko znanja, a svake toliko ćete doći u situaciju, kad će vam trebati neki stručnjak, koji će vam riješiti kakav problem, na kojeg ste naletjeli. Znači, tko sve vam može biti kod tih stvari koristan?

Ako ste jedan od onih, koji već godinama nisu ništa napravili i promijenili na svojoj stranici, a sami nemate tog znanja, onda će vam sigurno biti potreban kakav programer, koji će vam popraviti stranicu ili je u potpunosti prenoviti. Pravilna struktura URL naslova, pa brzina stranice, pa smanjenje slika i mnogo toga drugoga – sve to se može riješiti sa programiranjem! Kad se jednom stranica sredi do te mjere, da je ona stvarno kvalitetno napravljena i po propisima, koji su napisani za optimizaciju internetskih stranica, onda možete naprijed – sljedeća osoba, koju ćete trebati je netko, tko će vam pisati tekstove za stranicu – znači svjež i kvalitetan sadržaj.

Zašto je to bitno? Sa novim sadržajem vi na svojoj stranici dodajete količinu ključnih riječi, preko kojih će vas ljudi pronaći u Googlu. Više nego ima tog sadržaja, više je tih riječi i veća je mogućnost, da vas netko nađe. Sada samo još trebate nekoga, tko će vam napraviti analizu ključnih riječi, koje morate upotrebljavati u sadržaju i koje nemaju konkurenciju u Google tražilici – kad se vam jednom sve to poklopi, onda ste jako blizu tome, da ćete na stranici imati svakog dana nove ljude, koje zanima ono što pišete, a na kraju krajeva i ono, što prodajete i nudite za njih!