Imate tvrtku, koja se nalazi u Hrvatskoj, a prodajete proizvode u neke veće države, kao što su na primjer Njemačka, Austrija i slično! Kako i kamo postaviti vašu internet stranicu, da bi ona odradila svoj posao što bolje, najbolje? Kao prvo, naša je preporuka, da odaberete hosting za vašu stranicu u državi, gdje želite što bolje pozicionirati u Google tražilici. Znači, da bi djelovali što bolje lokalno, odaberite Njemački hosting, jer ćete tako u njihovom Googlu biti uvršteni više! Ako idemo dalje, onda je ovdje sigurno jako bitan jezik, koji vam treba na stranici – neka bude Njemački, da bi ga svi razumjeli.
Odmah nakon države hostinga i jezika na stranici dolazi do odabira domene – kupite je kod neke tvrtke u njemačkoj, sa njihovom završnicom, to je još jedna od stvari, koju Google voli. Kao što vidite, sve to su stvari, sa kojima se morate baviti vi ili netko, tko se bavi sa optimizacijom web stranica. Pored svega ovoga, da bi djelovali što više lokalno, potrebno je pametno odabrati ključne riječi na stranici, koje ćete upotrebljavati – znači, kad ćete stavljati sadržaj na stranicu, u njemu koristite na primjer ime države ili imena krajeva, koji su vam najviše interesantni. Ako ćete te stvari odraditi dobro, ljudi će vas naći u Googlu i dobivat ćete jako puno tako zvanog „organic traffic-a“.
Želite biti još bolji? Optimizacija web stranica je i analitika, pogledajte je svake toliko, pročitajte je što bolje, jer jedino tako možete biti najbolji. Ako na primjer upotrebljavate Google analytics, u njemu možete pronaći mnoge podatke, pored svih osnovnih i one lokacijske. Sa njima možete još bolje srediti vašu stranicu, na nju postaviti još više sadržaja i još bolje je optimizirati, da će donositi ono, što vam treba – ljude, koji vas interesiraju i dolaze iz vama potrebnih država ili gradova diljem svijeta. Radite sve to, jer jedino tako se danas može uspjeti – lokacijski i kvalitetno!
http://www.red-orbit.hr/usluge/optimizacija-web-stranice-za-trazilice