optimizacija web stranica

Neka vaš digitalni marketing bude što točniji

Ako pomislite, kako su oglasi nekad izgledali, odmah će vam postati jasno, da se sa njima „pucalo na sve strane“ – što to znači? Kad ste oglas na primjer stavili u neki časopis, vidjeli su ga svi, koji se bave sportom, kuhanjem, koje zanimaju automobili i tako dalje – a vi prodajete zdravu prehranu. Ako bolje pomislite, takav marketing i nije bio baš najbolje ciljan. Danas, kad se sve više ljudi i tvrtki odlučuje za digitalni marketing, sve to je potpuno drugačije. On vam omogućava, da pronađete i ciljate sa vašim oglasom samo one ljude, koji bih mogli biti za vas najbolje zanimljivi – možete „pucati direktno“.
Sada vam se sigurno postavilo pitanje, kako sve to postići – pa mogućnosti imate mnogo. Jedna od njih je na primjer Google AdWords oglašavanje – ono vam omogućava, da se vaši oglasi prikazuju samo nekim ljudima, koji traže točnu određenu riječ – zar nije to dobro? Naravno, ovdje je i Facebook oglašavanje, gdje možete neke stvari stvarno jako specificirati – možete odrediti godine, komu da se oglas prikazuje, nakon toga možete odrediti lokaciju, gdje da se oglas prikazuje, spol i još neke druge sitnice – sve to će naravno biti jako korisno, da ne trošite novca u prazno i da postižete one ljude, koji su vam zanimljivi.
Pored Google AdWords i Facebook oglašavanja, ovdje su i mnogi drugi načini – jedan od najbolje zanimljivih u posljednje vrijeme i traženih u svijetu digitalnog marketinga je sigurno remarketing. Kad na primjer netko dođe na vašu stranicu, koda u njoj si zapamti njegov IP naslov i nakon toga možete ga pratiti po internetu, te mu na različitim stranicama, koje se nalaze u Google mreži, prikazivati vaš banner i tako mu nuditi ono, što imate za njega. Sve to i još puno drugih načina postoji – treba vam samo znanje, da sve te mogućnosti okrenete u svoj dobrobit.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *