Različite potrebne količine proteina

Svi oni koji su nekad kročili u teretanu ili su tražili razne savjete kako povećati mišićnu masu, zacijelo su čuli da su proteini ono što bi trebali ubaciti u svoju prehranu u obliku dodatnih suplemenata. Neosporna je činjenica da proteini najviše utječu na rast mišića i mnogi ih s razlogom nazivaju i „hranom za mišiće“. Proteini se u tijelo mogu unijeti i samo hranom, a za one koji traže više, mogu ih unijeti i putem dodatnih suplemenata.

proteini u hrani i putem suplemenata

sportaš treba u tijelo unijeti više proteina

Potrebne količine proteina

Količina proteina koja je svakom pojedincu potrebna je varijabilna. Odnosno, ovisno o željama svakog pojedinca, određuje se ta količina. Osobama koje se bave sportovima potrebna je veća količina proteina dnevno kako bi im tijelo moglo izdržavati sve napore. Generalno pravilo je da je takvim osobama potrebno između 1,2g do 2,2g proteina po kilogramu tjelesne mase. To u praksi znači da bi sportaš koji teži 90kg, trebao u prosjeku u tijelo unijeti između 108g i 198g proteina. Kod osoba koje se bave vježbanjem i koje se natječu u bodybuildingu, taj broj je često i puno veći te poneki od njih unose čak i duple količine proteina. Na taj način, uz redovite treninge i dobro balansiranu prehranu, mogu puno brže dobiti željenu veću mišićnu masu.

Proteini iz hrane i suplementi

Proteini se u tijelo unose putem hrane, ali i putem suplemenata. Osobe koje se ne bave nikakvim sportovima mogu jednostavno dobiti dovoljnu količinu proteina samo iz hrane. No, oni koji ipak trebaju povećanu količinu proteina, najčešće se okreću suplementima. Uglavnom je riječ o proteinima u obliku praha koji se nalaze u većem ili manjem omjeru u tom prahu. On se najčešće miješa s vodom i proteini koji se na ovaj način unesu u organizam se puno brže aporbiraju. Ukoliko smatrate da su vam potrebne veće količine proteina, prije uzimanja bi se svakako trebali konzultirati s nekim stručnjakom.

Više: https://www.flexshop.com/hr/proteini-bjelancevine.html

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *