Kako napraviti najbolju promociju za neki novi proizvod, koje pošalje na tržište neka poznata tvrtka? Odgovor je ovdje jako jednostavan – sa dobrom reklamom. Mogućnosti ovdje imaju tvrtke mnogo – mogu se poslužiti klasičnih načina, pa tako stave kakav oglas u novine, na kakav gledani TV kanal, pošalju na dom kakvu reklamu ili na druge slične načine. Ako je tvrtka malo bolje organizirana i modernizirana, onda može reklamu napraviti i putem interneta, sa raznim člancima, reklamama na socijalnim mrežama i drugim sličnim Internet mjestima. A naravno, mogu oni to i puno jednostavnije – mogu obuči u svoje proizvode sportaše, kao što je na primjer poznata mladenka Anna Frost, te tako raditi reklamu točno tamo gdje je najpotrebnije – na sportskim događajima.
Anna Frost je mlada, simpatična i što je naj bitnije, jako izdržljiva „trial trkačica“. Ona je jedna od onih, koju oblači od glave do pete svjetsko poznata marka – Salomon. Na njoj ćete uvijek i svugdje vidjeti najnovije proizvode, kao što su tenisice, majice, jakne, kape, rukavice, torbe i mnogo drugoga, što proizvodi ova poznata tvrtka. Anna dobiva od Salomona neke novce i svu opremu, a za njih mora raditi reklamu – kako to izvodi? Svake toliko možete o njoj vidjeti kakav novi video, kako trenira, kako trči, kako odlazi na utakmice u planine i kako provodi svoje slobodne dane – o njoj znate uvijek sve, a na sebi uvijek nosi najbolju robu za trčanje.
Što je ono, za što se radi najviše reklame? Naravno kad je govora o ovoj tvrtki, onda su tu sigurno najvažnije tenisice za trčanje po prirodi. Takve tenisice moraju biti stvarno dobro izrađene, moraju izdržati jake pritiske, mnoge kilometre, a na kraju krajeva i različite vremenske uvijete – kiša, sunce, snijeg, blato, kamenje, šume, beton, nema što nema, tenisice moraju svugdje i po svemu. Kad tenisica izdrži sve to, voljet će je poznati sportaši i na kraju krajeva i svi rekreativci, zbog kojih više ili manje ovakve tvrtke i žive, te zarađuju.