U prošlosti se više ili manje oglašavalo u medijima, kao što su na primjer televizija, radio, novine i druge tome slične stvari, koje su tada postojale. To su bili mediji, kamo je neka tvrtka stavila svoj oglas, a na kraju nikako nije mogla znati, dali je taj oglas vidio jedan čovjek, tisuće njih ili još više. Sve što su na kraju dobili je bila cijena koju moraju plaćati za tjedan dana oglašavanja i svoje rezultate, koje su vidjeli u firmi – koliko ljudi ih je kontaktiralo na telefon, koliko se povećala prodaja i slična, vrlo nekvalitetna statistika. A danas je sve to mnogo drugačije – svijet digitalnog marketinga pruža vam mnoge načine kamo možete uložiti svoj novac – takvo je na primjer i Facebook oglašavanje, za kojeg se u posljednje vrijeme odlučuje sve više tvrtki, jer je jednostavno, a donosi kvalitetne rezultate.
Ako usporedimo ono oglašavanje u prošlosti, danas se na primjer na Facebooku sve može točno izmjeriti – može se točno reći koliko novca ćete potrošiti u tjedan dana, možete točno reći, kome neka se prikazuje vaš oglas, a na kraju ćete platiti samo toliko, koliko će biti akcija na vašem oglasu, znači plaćanje po kliku. Ako se sada pitate, što je to plaćanje po kliku, možemo vam vrlo brzo pojasniti – to je plaćanje, kojeg ćete morati platiti samo tada, kad će ljudi pritisnuti na vaš oglas, a za sve one prikaze, koji se vrte, a ljudi ih ne pritišću, ne plaćate ništa. Dali nije taj sistem Facebook oglašavanja odličan?
Kad na kraju morate potegnuti crtu, potrebna je analitika oglašavanja – i to vam kod Facebooka mogu ponuditi. Sistem u kojem ste napravili cijelu kampanju, omogućava vama, da točno pogledate kako se vaša kampanja vršila, koliko puta se vaš oglas prikazao, koliko ljudi je na njega kliknulo i još mnogo toga. Sve to će vam koristiti kod vaših analiza troškova i svakako kod svih sljedećih kampanja, koje ćete morati napraviti na internetu, Facebooku ili možda čak na nekom drugom mediju – sve to vam je u pomoć, da postanete još bolji i prodate još više.