Milijuni i milijuni korisnika na mreži, u koju se iz dana u dan ulaže sve više novca za oglašavanje. Ulažu ga svi oni, koji žele svim tim milijunima ljudi nešto pokazati. Načina kako raditi Facebook oglašavanje ima jako puno – od onih jako jednostavnih, do onih nekoliko težih, za koje je potrebno i nekoliko znanja iz programiranja Internet stranica. Najviše puta se ljudi za oglašavanje odlučuje sa pritiskom na jedan gumb, a to je „boost post“ – sve skupa se sredi jako brzo i jednostavno i već vas vide mnogi.
Ali ipak, postoje i bolji načini, koje se može odabrati, koji su nekoliko moderniji i u posljednje vrijeme donose jako dobre rezultate za oglašivače!
Jedan od jako efikasnih načina za oglašavanje, kojeg u posljednje vrijeme upotrebljava sve više ljudi i sve više agencija, koje se bave sa tim stvarima su Lead Ads! To su oglasi, u kojima se ljude nigdje ne preusmjerava, već sve srede na Facebook stranici. Gdje možete to upotrijebiti? Na svim mjestima, gdje moraju ljudi popuniti neka polja sa neki podacima i poslati ih do vas – na primjer kod prijave na neki „newslatter“, ili kod kupovine kakvog proizvoda ili kod prijenosa nekog ebook-a i slično! Na takav način je oglašavanje na Facebooku dobilo još jednu jako dobro mogućnost.
Ako se sada pitate, zašto je ovaj način oglašavanja tako dobar, onda je odgovor jako jednostavan – ljudi ne trebaju odlaziti na vašu stranicu i tamo još jednom sve pretraživati. Sve dobiju na Facebooku, cijeli oglas, sve pročitaju, Facebook ponudi sve potrebne podatke i sve je riješeno. To je jako brzo i zaključava se sa jednim ili najviše dva klika. Ako ovo nije uredu, onda nije ništa! Probajte i vidjet ćete, da će se vaš uložen novac jako dobro povratiti sa novim kupovinama, skupljenim e-mail naslovima i sličnim.