Arhiva oznaka: facebook

facebook lead ads

Lead Ads – kvalitetno Facebook oglašavanje

Milijuni i milijuni korisnika na mreži, u koju se iz dana u dan ulaže sve više novca za oglašavanje. Ulažu ga svi oni, koji žele svim tim milijunima ljudi nešto pokazati. Načina kako raditi Facebook oglašavanje ima jako puno – od onih jako jednostavnih, do onih nekoliko težih, za koje je potrebno i nekoliko znanja iz programiranja Internet stranica. Najviše puta se ljudi za oglašavanje odlučuje sa pritiskom na jedan gumb, a to je „boost post“ – sve skupa se sredi jako brzo i jednostavno i već vas vide mnogi.

Ali ipak, postoje i bolji načini, koje se može odabrati, koji su nekoliko moderniji i u posljednje vrijeme donose jako dobre rezultate za oglašivače!

Jedan od jako efikasnih načina za oglašavanje, kojeg u posljednje vrijeme upotrebljava sve više ljudi i sve više agencija, koje se bave sa tim stvarima su Lead Ads! To su oglasi, u kojima se ljude nigdje ne preusmjerava, već sve srede na Facebook stranici. Gdje možete to upotrijebiti? Na svim mjestima, gdje moraju ljudi popuniti neka polja sa neki podacima i poslati ih do vas – na primjer kod prijave na neki „newslatter“, ili kod kupovine kakvog proizvoda ili kod prijenosa nekog ebook-a i slično! Na takav način je oglašavanje na Facebooku dobilo još jednu jako dobro mogućnost.
Ako se sada pitate, zašto je ovaj način oglašavanja tako dobar, onda je odgovor jako jednostavan – ljudi ne trebaju odlaziti na vašu stranicu i tamo još jednom sve pretraživati. Sve dobiju na Facebooku, cijeli oglas, sve pročitaju, Facebook ponudi sve potrebne podatke i sve je riješeno. To je jako brzo i zaključava se sa jednim ili najviše dva klika. Ako ovo nije uredu, onda nije ništa! Probajte i vidjet ćete, da će se vaš uložen novac jako dobro povratiti sa novim kupovinama, skupljenim e-mail naslovima i sličnim.

google adwords hrvatska

Facebook oglašavanje – plaćanje po kliku

U prošlosti se više ili manje oglašavalo u medijima, kao što su na primjer televizija, radio, novine i druge tome slične stvari, koje su tada postojale. To su bili mediji, kamo je neka tvrtka stavila svoj oglas, a na kraju nikako nije mogla znati, dali je taj oglas vidio jedan čovjek, tisuće njih ili još više. Sve što su na kraju dobili je bila cijena koju moraju plaćati za tjedan dana oglašavanja i svoje rezultate, koje su vidjeli u firmi – koliko ljudi ih je kontaktiralo na telefon, koliko se povećala prodaja i slična, vrlo nekvalitetna statistika. A danas je sve to mnogo drugačije – svijet digitalnog marketinga pruža vam mnoge načine kamo možete uložiti svoj novac – takvo je na primjer i Facebook oglašavanje, za kojeg se u posljednje vrijeme odlučuje sve više tvrtki, jer je jednostavno, a donosi kvalitetne rezultate.

Ako usporedimo ono oglašavanje u prošlosti, danas se na primjer na Facebooku sve može točno izmjeriti – može se točno reći koliko novca ćete potrošiti u tjedan dana, možete točno reći, kome neka se prikazuje vaš oglas, a na kraju ćete platiti samo toliko, koliko će biti akcija na vašem oglasu, znači plaćanje po kliku. Ako se sada pitate, što je to plaćanje po kliku, možemo vam vrlo brzo pojasniti – to je plaćanje, kojeg ćete morati platiti samo tada, kad će ljudi pritisnuti na vaš oglas, a za sve one prikaze, koji se vrte, a ljudi ih ne pritišću, ne plaćate ništa. Dali nije taj sistem Facebook oglašavanja odličan?

Kad na kraju morate potegnuti crtu, potrebna je analitika oglašavanja – i to vam kod Facebooka mogu ponuditi. Sistem u kojem ste napravili cijelu kampanju, omogućava vama, da točno pogledate kako se vaša kampanja vršila, koliko puta se vaš oglas prikazao, koliko ljudi je na njega kliknulo i još mnogo toga. Sve to će vam koristiti kod vaših analiza troškova i svakako kod svih sljedećih kampanja, koje ćete morati napraviti na internetu, Facebooku ili možda čak na nekom drugom mediju – sve to vam je u pomoć, da postanete još bolji i prodate još više.

Havaianas patike u Hrvatski

Havaianas na Facebooku

Velike tvrtke, kao što je i Havaianas, nikako si ne mogu priuštiti, da se ne bi pojavljivale na Facebooku, a mi, mali ljudi, nikako si ne možemo dozvoliti, da jedna tako velike i zanimljive tvrtke ne bih pratili na internetu. Ako odemo na Havaianas profil na Facebooku, onda cemo vrlo brzo vidjeti, da se tamo uvijek nešto dogada, da tamo možete uvijek vidjeti nešto novo i zanimljivo. Takve tvrtke Facebook upotrebljavaju, kako bih svojim kupcima pokazali što je novog kod njih, kakva je nova moda i što u trgovine dolazi sljedece sezone i što ce se nositi na nogama, kad ce vani biti sunce i lijepo vrijeme.

Kad Havaianasa na Facebooku tako možete uvijek uživati u novostima, koje su u njihovoj tvrtki proizveli, možete dobiti kakav dobar modni savjet, ili na kraju krajeva saznati, gdje u svijetu su otvorili novu trgovinu, u kojoj možete birati izmedu mnogih razlicitih modela, koje proizvode i prodaju. Kod Havaianasa tako uvijek rade na tome, da ste dobro informirani, pa zbog toga podite na njihov profil, polajkajte ih i pratite, jer tako cete uvijek biti u toku dogadanja i na nogama cete uvijek imati sandale po zadnjoj modi, na kojima ce vam mnogi zavidjeti i odmah ce poci kuci tražiti, gdje i kako ste ih nabavili i kupili.

http://www.tenisice.hr/