Arhiva oznaka: internet

optimizacija web stranica

Optimizacija web stranica za određenu lokaciju

Imate tvrtku, koja se nalazi u Hrvatskoj, a prodajete proizvode u neke veće države, kao što su na primjer Njemačka, Austrija i slično! Kako i kamo postaviti vašu internet stranicu, da bi ona odradila svoj posao što bolje, najbolje? Kao prvo, naša je preporuka, da odaberete hosting za vašu stranicu u državi, gdje želite što bolje pozicionirati u Google tražilici. Znači, da bi djelovali što bolje lokalno, odaberite Njemački hosting, jer ćete tako u njihovom Googlu biti uvršteni više! Ako idemo dalje, onda je ovdje sigurno jako bitan jezik, koji vam treba na stranici – neka bude Njemački, da bi ga svi razumjeli.

Odmah nakon države hostinga i jezika na stranici dolazi do odabira domene – kupite je kod neke tvrtke u njemačkoj, sa njihovom završnicom, to je još jedna od stvari, koju Google voli. Kao što vidite, sve to su stvari, sa kojima se morate baviti vi ili netko, tko se bavi sa optimizacijom web stranica. Pored svega ovoga, da bi djelovali što više lokalno, potrebno je pametno odabrati ključne riječi na stranici, koje ćete upotrebljavati – znači, kad ćete stavljati sadržaj na stranicu, u njemu koristite na primjer ime države ili imena krajeva, koji su vam najviše interesantni. Ako ćete te stvari odraditi dobro, ljudi će vas naći u Googlu i dobivat ćete jako puno tako zvanog „organic traffic-a“.

Želite biti još bolji? Optimizacija web stranica je i analitika, pogledajte je svake toliko, pročitajte je što bolje, jer jedino tako možete biti najbolji. Ako na primjer upotrebljavate Google analytics, u njemu možete pronaći mnoge podatke, pored svih osnovnih i one lokacijske. Sa njima možete još bolje srediti vašu stranicu, na nju postaviti još više sadržaja i još bolje je optimizirati, da će donositi ono, što vam treba – ljude, koji vas interesiraju i dolaze iz vama potrebnih država ili gradova diljem svijeta. Radite sve to, jer jedino tako se danas može uspjeti – lokacijski i kvalitetno!

http://www.red-orbit.hr/usluge/optimizacija-web-stranice-za-trazilice

Optimizacija internetskih stranica sa pravim ljudima

U posljednje vrijeme sve više ljudi saznaje, da je jako bitno biti u Googlu na prvim mjestima. Ako vas tamo nema, nemate ni posjetu na svoju stranicu, a naravno ni prodaju onoga, sa čime se bavite. A da bi došli do prvih pozicija, potrebna vam je optimizacija internetskih stranica – a sada pitanje – dali mogu ja to raditi potpuno sam? Pa naravno da možete, barem neke od tih stvari, ali potrebno će vam biti nekoliko znanja, a svake toliko ćete doći u situaciju, kad će vam trebati neki stručnjak, koji će vam riješiti kakav problem, na kojeg ste naletjeli. Znači, tko sve vam može biti kod tih stvari koristan?

Ako ste jedan od onih, koji već godinama nisu ništa napravili i promijenili na svojoj stranici, a sami nemate tog znanja, onda će vam sigurno biti potreban kakav programer, koji će vam popraviti stranicu ili je u potpunosti prenoviti. Pravilna struktura URL naslova, pa brzina stranice, pa smanjenje slika i mnogo toga drugoga – sve to se može riješiti sa programiranjem! Kad se jednom stranica sredi do te mjere, da je ona stvarno kvalitetno napravljena i po propisima, koji su napisani za optimizaciju internetskih stranica, onda možete naprijed – sljedeća osoba, koju ćete trebati je netko, tko će vam pisati tekstove za stranicu – znači svjež i kvalitetan sadržaj.

Zašto je to bitno? Sa novim sadržajem vi na svojoj stranici dodajete količinu ključnih riječi, preko kojih će vas ljudi pronaći u Googlu. Više nego ima tog sadržaja, više je tih riječi i veća je mogućnost, da vas netko nađe. Sada samo još trebate nekoga, tko će vam napraviti analizu ključnih riječi, koje morate upotrebljavati u sadržaju i koje nemaju konkurenciju u Google tražilici – kad se vam jednom sve to poklopi, onda ste jako blizu tome, da ćete na stranici imati svakog dana nove ljude, koje zanima ono što pišete, a na kraju krajeva i ono, što prodajete i nudite za njih!

google adwords

Kako naučiti adwords marketing?

Učenje je danas puno jednostavnije, kao što je nekad bilo – ako imate previše novca, možete posjećivati škole, koje vas mogu naučiti puno toga, a postoji i druga mogućnost, da to učite potpuno sami. Ako ste nekad željeli učiti potpuno sami, to i nije bilo baš tako jednostavno – trebale su vam knjige i puno čitanja, a danas je sve skupa puno drugačije – u veliku pomoć vam može biti internet! Bezbroj internet stranica, blogova, Youtube, različiti webinari, te puno toga drugoga, digitalnoga – sve to vam može ponuditi znanje, kojeg trebate, pa bilo to iz sporta, škole, ili možda AdWords marketinga!

Kad jednom poželite, da bi se naučili raditi potpuno sami kampanje za oglašavanje u Google tražilici, trebat ćete najprije vlastiti račun, te nekoliko novca – kad jednom to imate, počinje učenje. Na Youtubu imate stvarno puno videa, iz kojih se možete naučiti potpuno sve – od samog početka, pa sve do kraja, da postanete stvarno dobar kreativac oglasa! Tako se može reći, da u današnjom vremenu majstor za AdWords marketing može postati svatko, samo ako ima volje, želje i interesa!

Znači, po početak naučite osnove – kao što su na primjer upotreba ključnih riječi u oglasima, pa na primjer kako kvalitetno napraviti oglas, da bi ljudi kliknuli na njega, pa nakon toga ono, što mora stajati iz vašeg oglasa, pa sve do toga, kako upotrebljavati negativne ključne riječi – sve to i još puno toga drugoga je jako bitno, da bi za vaše interesu mogli raditi što bolje oglase, koji će prodavati što više, a vama uzeti novca što manje! Naravno, ako mislite, da svega toga niste baš dobro naučili, postoji još uvijek mogućnost, da uzmete neku agenciju, koja radi digitalni marketing i oni urade sve te stvari za vas – na takav način sigurno nećete pogriješiti i vaše kampanje će biti urađene pravilno i donositi će vam ono, što trebate – posjetitelje i prodaju!

optimizacija web stranica

Neka vaš digitalni marketing bude što točniji

Ako pomislite, kako su oglasi nekad izgledali, odmah će vam postati jasno, da se sa njima „pucalo na sve strane“ – što to znači? Kad ste oglas na primjer stavili u neki časopis, vidjeli su ga svi, koji se bave sportom, kuhanjem, koje zanimaju automobili i tako dalje – a vi prodajete zdravu prehranu. Ako bolje pomislite, takav marketing i nije bio baš najbolje ciljan. Danas, kad se sve više ljudi i tvrtki odlučuje za digitalni marketing, sve to je potpuno drugačije. On vam omogućava, da pronađete i ciljate sa vašim oglasom samo one ljude, koji bih mogli biti za vas najbolje zanimljivi – možete „pucati direktno“.
Sada vam se sigurno postavilo pitanje, kako sve to postići – pa mogućnosti imate mnogo. Jedna od njih je na primjer Google AdWords oglašavanje – ono vam omogućava, da se vaši oglasi prikazuju samo nekim ljudima, koji traže točnu određenu riječ – zar nije to dobro? Naravno, ovdje je i Facebook oglašavanje, gdje možete neke stvari stvarno jako specificirati – možete odrediti godine, komu da se oglas prikazuje, nakon toga možete odrediti lokaciju, gdje da se oglas prikazuje, spol i još neke druge sitnice – sve to će naravno biti jako korisno, da ne trošite novca u prazno i da postižete one ljude, koji su vam zanimljivi.
Pored Google AdWords i Facebook oglašavanja, ovdje su i mnogi drugi načini – jedan od najbolje zanimljivih u posljednje vrijeme i traženih u svijetu digitalnog marketinga je sigurno remarketing. Kad na primjer netko dođe na vašu stranicu, koda u njoj si zapamti njegov IP naslov i nakon toga možete ga pratiti po internetu, te mu na različitim stranicama, koje se nalaze u Google mreži, prikazivati vaš banner i tako mu nuditi ono, što imate za njega. Sve to i još puno drugih načina postoji – treba vam samo znanje, da sve te mogućnosti okrenete u svoj dobrobit.

web analitika je potrebna u digitalnom marketingu

Neka web analitika bude vaša kontrola

Koliko puta do danas, stavili ste neki oglas na kojeg od medija, kao što su na primjer televizija, radio ili časopis? Dali ste na kraju dobili kakvu analitiku, koja vam je mogla reći neke točne detalje i pokazati vam točan efekt vašeg uloženog novca? Praćenje takvog oglašavanja više ili manje je jako teško, ali ako ćete se odlučiti za neku online kampanju, onda će tome biti sasvim drugačije. Svaki vaš oglas, kojeg stavljate na internet, bilo to u obliku bannera, AdWords ključnih riječi ili na primjer preko Facebook oglašavanja, sve to može vam pratiti web analitika, koja vam na kraju točno pokaže, kako, gdje i koliko ste oglašavali, ako pak imate još nekoliko više znanja, onda ćete dobiti i odgovore o tome, koliko novca vam se povratilo.
Nema veze gdje radite oglašavanje, bilo to preko Google tražilice, bilo to putem Facebooka, ili možda sa kakvim bannerom na kojoj od Internet stranica, u svakoj online kampanji imate mogućnost u svakom trenutku vidjeti rezultate, kako stvari stoje – tako na primjer možete uvijek vidjeti, koliko ljudi je vidjelo vaš oglas, koliko ljudi je pritisnulo na njega, koliko ljudi je nakon toga došlo na vašu stranicu i kako dugo su se zadržali na njoj i na kraju krajeva, možete vidjeti i to, dali su svi oni, koji su došli do vas i nešto kupili. Sve to vam može pokazati web analitika, koja stoji u pozadini svake online kampanje!
Podatci, koje dobivate, nisu samo brojke, oni se sa razlogom mogu pratiti u svakom trenutku – pa tako na primjer, ako radite oglašavanje sa bannerom i ljudi preko njega dolaze na vašu stranicu, ali je jako brzo napuštaju, to je znak, da imate dobar i zanimljiv banner, a jako slab „landing page“. To vam je stranica, koja je ključna – sa njom morate nešto prodati, sa njom morate napraviti akciju, zbog koje ste opšte započeli kampanju, ako toga nema, morate pod hitno na vašoj strani nešto promijeniti, da bih se rezultati popravili i da bih vaša kampanja već sa sljedećim klikovima donijela bolje rezultate!

http://www.red-orbit.hr/usluge/web-analytics

digitalni marketing sa e-mailom

Kako povećati vašu e-mail bazu za digitalni marketing?

Svakog dana na naše e-mail račune dobijemo mnogo pošte. Na neku od te pošte smo se sami prijavili, a opet hrpa te pošte dolazi sama od sebe – mnogi takvoj pošti kažu i „spam pošta“. Više ili manje ljudi opšte ne čitaju onu pošto, koja u inbox dođe sama od sebe, bez da bih si je željeli. Baš zbog toga su mnogi stručnjaci mišljenja, da je na primjer kupovanje e-mail baze potpuni nesmisao. Takva baza je stvorena od naslova, koji nikad nisu rekli, da žele vašu pošto i sa slanjem na te naslove, dobivate samo znak, da ste „spamer“. Baš zbog toga vam digitalni marketing omogućava neke načine, kako sakupiti e-mail naslove na potpuno legalan način – o tome u nastavku!

Kao prvo – ako ćete svoju e-mail bazu puniti na legalan način, to će značiti, da će svi oni, koji će se u nju prijaviti, suglašavati sa time, da žele čitati vaše novosti – newslattere. Svim takvim ljudima možete nakon toga poslati e-mail, jer postoji velika mogućnost, da će ga otvoriti i pročitati i neće vas prijaviti za „spamere“. Ali sada se pitate, kako najlakše dobiti takvu naslove, kako ih skupiti? Postoje neki načini, koji su jako jednostavni – prije kakve godine, dvije, pet, takve baze su se najlakše stvarale putem nagradnih igara, ali danas su se ljudi i toga zavoljeli, pa je tako potrebno potražiti neke nove načine. Kakve? Evo jednog primjera, koje je dobar primjer, kako danas raditi kvalitetan digitalni marketing!

Danas mnoge stranice upotrebljavaju način za skupljanje e-mail naslova tako, da svojim posjetiteljima nude jako dobar sadržaj na svojoj stranici. Ljudi vole čitati novosti – pa napišite kakav članak, dva, pet, stotinu njih – ako će ljudi u njima primijetiti kvalitetu, željeti će, da ih obavijestite, kad objavite novog. Drugi način su i tako zvane „free e-book“. Besplatne knjige mogu si ljudi potegnuti iz vaše stranice, al jedino na način, da najprije upišu svoj e-mail naslov. Oni dobivaju besplatnu knjigu, a vi mogućnost, da ih redovito obavještavate. Dali nije to dobro? Krenite na pisanje!

http://www.red-orbit.hr/usluge/community-management

google adwords

Google AdWords – oni znaju gdje živite

Koliko puta već ste negdje pročitali kakvu vijest, da vas Google prati što radite? Odmah ste pomislili, da vam gledaju pod prste, kako se vi dopisujete sa susjedom ili što pišete nekoj svojoj ljubavnici. Da vas sada malo smirimo – njima to nije zanimljivo, oni od vas trebaju nešto potpuno drugo, oni vas prate na potpuno drugačiji način, njima je zanimljiva samo vaša IP adresa, a sve ostalo ih ne zanima. A sada se pitate, kako oni dođu do vaše ID adrese i što im ona koristi? Do vaše IP adrese nije teško doći, pročitati je može svaka Internet stranica, koja ima to mogućnost, a nakon toga se sve te adrese upotrebljavaju za Google AdWords oglašavanje. U nastavku ćemo vam reći kako!

Znači, postupak je sljedeći i funkcionira tako – kad vi dođete na neku Internet stranicu, gdje na primjer prodaju neke tenisice, oni su si zapamtili vašu IP adresu. Nakon toga se je ta tvrtka odlučila, da će napraviti jednu kampanju sa reklamama i upotrijebiti svu svoju bazu IP adresa. Uz pomoć Googlovih AdWordsa kreiraju kampanju i postave pravilo, da će prikazivati svoje oglase samo onima, od kojih imaju IP adrese. Kad sljedećeg dana vi dođete na neku drugu stranicu, koja na sebi ima prostor za oglašavanje iz Googlove mreže, odmah će vam se pokazati njihova reklama, jer su prepoznali vašu IP adresu. Eto, tako oni to rade, to je njima zanimljivo i potrebno!

Svi ti oglasi prikazivat će vam se tako dugo, kako dugo će tvrtka sa tenisicama plaćati za oglase Googlovoj mreži, a kad to više neće raditi, pokazat će vam se koja druga reklama. Svaka takva reklama je jako efektivna, jer je vide točno oni, koji je trebaju vidjeti – znači, jer ste vi jednom tražili tenisice, pokazat ćemo vam reklamu sa tenisicama – tako jednostavno je to! Sve to, a još puno drugih stvari donosi vam novodobni internet, a da danas možda za njih još opšte ne znate.

http://www.red-orbit.hr/usluge/google-adwords

web analitika je potrebna u digitalnom marketingu

Web analytics – što sve nam može pokazati?

Zamislite se – koliko važna je analitika na različitim područjima? To je područje, sa kojim se ljudi bave praktički svugdje. Ako ste sportaš, nogometaš, košarkaš ili bilo što drugo, kroz cijelu sezonu će vas pratiti, koliko ste postigli golova, koliko ste zabili koševa ili postigli nekih drugih rezultata. Ako ste običan poslovođa u nekoj prodavaonici, onda će vam kraj svakog mjeseca pogledati analitiku, što sve ste prodali, koliko ste prodali i naravno, koliko zaslužili. Ako ste pak vođa ili vlasnik neke Internet stranice, ona je za vas vrlo važan „web analytics“. Što je to i kako vam ta stvar može koristiti, reći ćemo vam u sljedećim redovima.
Internet stranica, koja prodaje, koja objavljuje samo neke dnevne novosti, ili bilo koja druga, mora se pratiti putem neke „web analitike“. Zašto? Analitika nam može pokazati puno toga, još ako je to kvalitetna analitika, kao što ju na primjer omogućava Google Analytics, onda je podataka, koje možete pročitati stvarno mnogo. Pored toga, da možete vidjeti od kuda sve su došli posjetitelji, dali je to iz tražilica, kao što su Yahoo, Google ili nekih drugih, možete sve te ljude i locirati, što znači, da točno znate lokaciju gdje žive. Naravno nije to sve – vidjeti se može, kako dugo se nalaze na stranici, što sve su gledali, iz koje stranice otišli dolje, što sve su kupili, a i mnogo drugoga, zanimljivoga i naravno korisnoga.
Ako sada ne znate, čemu sve mogu vam koristiti ovi podaci, onda vam možemo reći, da je analitika korisna za puno stvari. Možete na primjer vidjeti što se najviše traži i tako još pojačati broj sličnih zgoditaka, možete na primjer vidjeti, gdje ljudi dođu i odmah odu iz stranice – to vam može pokazati, da morate na takvoj stranici nešto promijeniti i naravno još puno drugih stvari, koje vam pomažu, da napravite bolju stranicu, koja će prodati više, zadržati posjetitelje dulje i naravno koju će tražilice voljeti i uvrštavati u vrh svojih zgoditaka.

Preberite više ovdje http://www.red-orbit.hr/usluge/web-analytics