Ako ćete negdje na internetu probati tražiti neke članke, knjige ili neke druge zapise o tome, kako se radi optimizacija internetskih stranica, onda ćete jako brzo saznati i vidjeti, da vam mnogi sve te stvari pokažu jako jednostavno – napravite neke promjene u URL naslovima, upišete ključne riječi i opis stranice, te malo promijeniti slike i to bih moralo biti to – vaša posjeta će početi rasti iz dana u dan, a vaš promet i prodaja će biti sve veći i veći. Ali tome nije baš tako, nije sve tako jednostavno, kao na prvi pogled izgled – pored svega toga osnovnoga, jako su bitne još neke druge stvari.
Jedna od tih stvari, sa kojom bih se morao baviti svatko, tko želi, da na njegovu stranicu dođe sve više i više ljudi, je analiza i upotreba pravilnih ključnih riječi. Do tih pravih riječi možete doći sa Keyword plannerom – u njemu možete upisati vašu ključno riječ i za nju ćete vidjeti, koliko je traženja te riječi, te kolika je konkurencija, da ćete sa njom doći u Googlu do nekih dobrih pozicija. Ako nemate ideje, koje sve riječi tražiti ili bolje rečeno, koje sve riječi ljudi traže, možete si pomoči i sa Google tražilicom – u nju napišite samo glavnu riječ i Google će vam odmah ponuditi još puno drugih mogućnosti, nekoliko dužih, napravljenih iz dvije, tri ili još više riječi – sve to su vam tako zvane „long tail keywords“.
U posljednje vrijeme sve više onih, koji se bave sa optimizacijom internetskih stranica preporučuje, da se u naslovima stranica i različitih sadržaja upotrebljava tako zvane duge kombinacije ključnih riječi. Konkurencija kod njih je nekoliko slabija, pa ćete tako moći puno brže postići neke rezultate – dovesti ljude do vašeg sadržaja i naravno nakon toga i do vaše ponude proizvoda. Baš zbog toga je jako bitno, da se upustite u takvu optimizaciju, jer nisu samo URL naslovi bitni, ovdje je još puno drugih stvari, koje su puno bitnije i donijeti će vam puno više koristi – probajte i vidjet ćete rezultate!