Arhiva oznaka: digitalni marketing

google adwords

Tko može raditi za vas? Samo Google certified partner!

Živimo u svijetu kapitalizma, što znači, da svakog dana ima sve više takvih i onakvih tvrtki, koje rade takve i onakve stvari. Svi ti ljudi, koji otvaraju nove tvrtke, to rade samo iz jednog razloga, a to je, da bih zaradili novac i tako preživjeli. Prije ili kasnije, sve te tvrtke počnu tražiti nove ljude, za koje mogu raditi, ili pak svi ti ljudi, pronađu njih, da bih nešto kupili od njih, što im treba. Ali ovdje se postavlja pitanje – kako znati, tko su ti ljudi, koji su prije kakav dan ili dva otvorili novu tvrtku? Dali rade kvalitetno, dali imaju kvalitetan proizvod? Dali su oni pravi, da im povjerimo svoj posao ili da od njih kupimo neki proizvod, kojeg ponuđuju?

Kao svugdje, tako je i u svijetu digitalnog marketinga – svake toliko otvori se kakva nova „agencija“, svake toliko postavi se kakva nova stranica, na kojoj se nude usluge za Facebook i AdWords oglašavanje, a i mnogo više.  Ako ste jedan od onih mnogih, koji samo trebaju neku kampanju, a nemate pojma, kako se te stvari rade, nećete na kraju ni znati, dali ta tvrtka, koju ćete odabrati radi dobro ili ne – na kraju ćete dobiti račun, pored toga neku analitiku i to bi bilo to. A koliko ste prodali? U takvim situacijama postoje rješenja, postoji barem mala pomoć – kad birate agenciju, da vam napraviti oglas, koji će se vrtjeti u Google tražilici, onda odaberite tvrtku, koja nosi oznaku „Google certified partner“.

Sada se sigurno pitate, što vam znači ova oznaka? Vrlo jednostavno – kad neka tvrtka, koja se bavi digitalnim marketingom, ima u svojim redovima puno certificiranih Google stručnjaka, onda može dobiti uz naravno neke uvjete i oznaku „Google certified partner“. To je neke vrste žig, neke vrste potvrda od strane Googla, da je ta tvrtka stvarno osposobljena za ono što rade – za Google oglašavanje. Pa ako nemate baš puno pojma i ideje, koga i kako odabrati, neka vam barem to bude znak, da je netko kvalitetan i da zna što radi – ima certifikat!

www.red-orbit.hr

optimizacija web stranica

Optimizacija web stranica sa „mostovima“

Kad ste pročitali ovaj naslov, sigurno vam nije bilo jasno, kakve veze imaju optimizacija web stranica i mostovi. Pa, neka vam odmah na početku objasnimo, da ovdje ne mislimo baš na one mostove, kroz koje prolaze pješaci, automobili i svi drugi, već na mostove između sadržaja, kojeg imate na vašoj web stranici – takvi mostovi koriste vam, da ljudi na stranici ostanu dulje, da pročitaju više sadržaja, pa da na kraju zbog toga vaša stranica u Googlu ima više posjetitelja i naravno, onog što svi žele, više prodaje nekog proizvoda, od kojeg vjerojatno i živite! Ako vam još uvijek nije jasno o kakvim mostovima govorimo, čitajte dalje!
Ako je nekad vrijedilo pravilo, da mora neka stranica imati što više „backlinkova“, onda je danas malo drugačije – Google algoritam više nije takav, kakav je nekad bio – sve skupa se malo promijenilo. Da bih danas vaša stranica u očima Googla bila kvalitetna i dobro pozicionirana u tražilici, potrebnih je puno stvari, a neke od njih su što niži „bounce rate“ i što dulje vrijeme, da ljudi provedu na vašoj stranici. Da bih to postigli, potrebno je između vašeg sadržaja napraviti mostove, znači dodati u njega linkove, koji će iz jednog članka odvesti ljude do drugoga, na takav način produljit ćete vrijeme na stranici, a i broj pogledanih stranica će biti veći.
Znači, kad ćete jednom srediti tako jednostavnu stvar, ljudi će po vašoj stranici putovati i jedne na drugu, pročitati najprije jedan, pa nakon toga još jedan i još jedan članak, pogledati video i tako dalje – sve to će Googlu biti znak, da je vaša stranica kvalitetna i da na njoj imate ono, što ljude zanima, a baš to je ono, čemu se može reći kvalitetna optimizacija web stranice – kad jednom to postignete, bit ćete na prvim mjestima, imat ćete više posjetitelja, koji će se više i više vračati, a na kraju krajeva i ostaviti vam svoj novac, ako na takvoj stranici nešto prodajete – a vjerojatno vam je to u interesu, to vam je želja, jer jedino tako možete živjeti bolje!

http://www.red-orbit.hr/usluge/optimizacija-web-stranice-za-trazilice

optimizacija za iztražilce i digitalni marketing

Optimizacija internetskih stranica kroz ključne riječi

Ako ćete negdje na internetu probati tražiti neke članke, knjige ili neke druge zapise o tome, kako se radi optimizacija internetskih stranica, onda ćete jako brzo saznati i vidjeti, da vam mnogi sve te stvari pokažu jako jednostavno – napravite neke promjene u URL naslovima, upišete ključne riječi i opis stranice, te malo promijeniti slike i to bih moralo biti to – vaša posjeta će početi rasti iz dana u dan, a vaš promet i prodaja će biti sve veći i veći. Ali tome nije baš tako, nije sve tako jednostavno, kao na prvi pogled izgled – pored svega toga osnovnoga, jako su bitne još neke druge stvari.

Jedna od tih stvari, sa kojom bih se morao baviti svatko, tko želi, da na njegovu stranicu dođe sve više i više ljudi, je analiza i upotreba pravilnih ključnih riječi. Do tih pravih riječi možete doći sa Keyword plannerom – u njemu možete upisati vašu ključno riječ i za nju ćete vidjeti, koliko je traženja te riječi, te kolika je konkurencija, da ćete sa njom doći u Googlu do nekih dobrih pozicija. Ako nemate ideje, koje sve riječi tražiti ili bolje rečeno, koje sve riječi ljudi traže, možete si pomoči i sa Google tražilicom – u nju napišite samo glavnu riječ i Google će vam odmah ponuditi još puno drugih mogućnosti, nekoliko dužih, napravljenih iz dvije, tri ili još više riječi – sve to su vam tako zvane „long tail keywords“.

U posljednje vrijeme sve više onih, koji se bave sa optimizacijom internetskih stranica preporučuje, da se u naslovima stranica i različitih sadržaja upotrebljava tako zvane duge kombinacije ključnih riječi. Konkurencija kod njih je nekoliko slabija, pa ćete tako moći puno brže postići neke rezultate – dovesti ljude do vašeg sadržaja i naravno nakon toga i do vaše ponude proizvoda. Baš zbog toga je jako bitno, da se upustite u takvu optimizaciju, jer nisu samo URL naslovi bitni, ovdje je još puno drugih stvari, koje su puno bitnije i donijeti će vam puno više koristi – probajte i vidjet ćete rezultate!

optimizacija web stranica

Neka vaš digitalni marketing bude što točniji

Ako pomislite, kako su oglasi nekad izgledali, odmah će vam postati jasno, da se sa njima „pucalo na sve strane“ – što to znači? Kad ste oglas na primjer stavili u neki časopis, vidjeli su ga svi, koji se bave sportom, kuhanjem, koje zanimaju automobili i tako dalje – a vi prodajete zdravu prehranu. Ako bolje pomislite, takav marketing i nije bio baš najbolje ciljan. Danas, kad se sve više ljudi i tvrtki odlučuje za digitalni marketing, sve to je potpuno drugačije. On vam omogućava, da pronađete i ciljate sa vašim oglasom samo one ljude, koji bih mogli biti za vas najbolje zanimljivi – možete „pucati direktno“.
Sada vam se sigurno postavilo pitanje, kako sve to postići – pa mogućnosti imate mnogo. Jedna od njih je na primjer Google AdWords oglašavanje – ono vam omogućava, da se vaši oglasi prikazuju samo nekim ljudima, koji traže točnu određenu riječ – zar nije to dobro? Naravno, ovdje je i Facebook oglašavanje, gdje možete neke stvari stvarno jako specificirati – možete odrediti godine, komu da se oglas prikazuje, nakon toga možete odrediti lokaciju, gdje da se oglas prikazuje, spol i još neke druge sitnice – sve to će naravno biti jako korisno, da ne trošite novca u prazno i da postižete one ljude, koji su vam zanimljivi.
Pored Google AdWords i Facebook oglašavanja, ovdje su i mnogi drugi načini – jedan od najbolje zanimljivih u posljednje vrijeme i traženih u svijetu digitalnog marketinga je sigurno remarketing. Kad na primjer netko dođe na vašu stranicu, koda u njoj si zapamti njegov IP naslov i nakon toga možete ga pratiti po internetu, te mu na različitim stranicama, koje se nalaze u Google mreži, prikazivati vaš banner i tako mu nuditi ono, što imate za njega. Sve to i još puno drugih načina postoji – treba vam samo znanje, da sve te mogućnosti okrenete u svoj dobrobit.

facebook lead ads

Kako odabrati prave ljude za Facebook oglašavanje

Vremena, kad ste na svaku vašu objavu na Facebooku dobivali mnoge komentare i lajkove su prošla. Sve to zbog toga, jer je „organic reach“ svakog dana sve manji. Baš zbog toga, mnogi se odluče, da će po koju kunu uložiti u Facebook oglašavanje, kako bih sa svojim objavama došli do što više ljudi, te tako dobili što više interakcija. Jedna od jako dobrih stvari kod svega ovoga je, da možete kod objave, koju namjeravate oglašavati, jako dobro dolučiti, kome će se ona opšte prikazivati, znači, tko će je vidjeti, a tko ne – ali, kako znati, tko je vaša najbolja publika?

U svijetu digitalnog marketinga jako je bitno, da stvari testirate i mjerite, pa tako je i kod Facebook oglašavanja. Za početak vam je vrlo dobro, da proučite malo stvari, koje moraju biti sređene, da bih vaš oglas bio što bolji – znači, da je u njemu manje od 20% teksta, da u njemu imate neko pitanje, da ljudi nagovarate na interakciju, da slika na primjer ima CTA gumbić i slično – kad jednom objavite takav oglas, onda ćete ga moći pratiti – tko na njega klika, tko ga gleda i na njega se troše pare, a od njega nema koristi, pa još mnoge druge stvari, koje vas mogu zanimati.

Kad jednom imate takve rezultate, onda možete početi sa pravom kampanjom – dolučite joj sve potrebno – kome će se prikazivati, dali će to biti muškarci ili žene, koliko godina neka imaju, na kakvim napravama neka se vaš oglas prikazuje, na kojim dijelovima Facebooka, u kojim državama, kakvim sve interesima – sve to će vaš oglas maksimalno targetirati, pa će se on prikazivati samo onima, koga bih mogao zanimati – na takav način ćete uštedjeti puno novca, a naravno, vaš oglas će doći samo do onih, koje stvarno zanima i kojima želite i možete nešto pokazati, prodati ili ih nagovoriti na nešto – to je vaš cilj, pa zbog toga radite na takav način, što bolje ciljano!

web analitika je potrebna u digitalnom marketingu

Neka web analitika bude vaša kontrola

Koliko puta do danas, stavili ste neki oglas na kojeg od medija, kao što su na primjer televizija, radio ili časopis? Dali ste na kraju dobili kakvu analitiku, koja vam je mogla reći neke točne detalje i pokazati vam točan efekt vašeg uloženog novca? Praćenje takvog oglašavanja više ili manje je jako teško, ali ako ćete se odlučiti za neku online kampanju, onda će tome biti sasvim drugačije. Svaki vaš oglas, kojeg stavljate na internet, bilo to u obliku bannera, AdWords ključnih riječi ili na primjer preko Facebook oglašavanja, sve to može vam pratiti web analitika, koja vam na kraju točno pokaže, kako, gdje i koliko ste oglašavali, ako pak imate još nekoliko više znanja, onda ćete dobiti i odgovore o tome, koliko novca vam se povratilo.
Nema veze gdje radite oglašavanje, bilo to preko Google tražilice, bilo to putem Facebooka, ili možda sa kakvim bannerom na kojoj od Internet stranica, u svakoj online kampanji imate mogućnost u svakom trenutku vidjeti rezultate, kako stvari stoje – tako na primjer možete uvijek vidjeti, koliko ljudi je vidjelo vaš oglas, koliko ljudi je pritisnulo na njega, koliko ljudi je nakon toga došlo na vašu stranicu i kako dugo su se zadržali na njoj i na kraju krajeva, možete vidjeti i to, dali su svi oni, koji su došli do vas i nešto kupili. Sve to vam može pokazati web analitika, koja stoji u pozadini svake online kampanje!
Podatci, koje dobivate, nisu samo brojke, oni se sa razlogom mogu pratiti u svakom trenutku – pa tako na primjer, ako radite oglašavanje sa bannerom i ljudi preko njega dolaze na vašu stranicu, ali je jako brzo napuštaju, to je znak, da imate dobar i zanimljiv banner, a jako slab „landing page“. To vam je stranica, koja je ključna – sa njom morate nešto prodati, sa njom morate napraviti akciju, zbog koje ste opšte započeli kampanju, ako toga nema, morate pod hitno na vašoj strani nešto promijeniti, da bih se rezultati popravili i da bih vaša kampanja već sa sljedećim klikovima donijela bolje rezultate!

http://www.red-orbit.hr/usluge/web-analytics

digitalni marketing sa e-mailom

Kako povećati vašu e-mail bazu za digitalni marketing?

Svakog dana na naše e-mail račune dobijemo mnogo pošte. Na neku od te pošte smo se sami prijavili, a opet hrpa te pošte dolazi sama od sebe – mnogi takvoj pošti kažu i „spam pošta“. Više ili manje ljudi opšte ne čitaju onu pošto, koja u inbox dođe sama od sebe, bez da bih si je željeli. Baš zbog toga su mnogi stručnjaci mišljenja, da je na primjer kupovanje e-mail baze potpuni nesmisao. Takva baza je stvorena od naslova, koji nikad nisu rekli, da žele vašu pošto i sa slanjem na te naslove, dobivate samo znak, da ste „spamer“. Baš zbog toga vam digitalni marketing omogućava neke načine, kako sakupiti e-mail naslove na potpuno legalan način – o tome u nastavku!

Kao prvo – ako ćete svoju e-mail bazu puniti na legalan način, to će značiti, da će svi oni, koji će se u nju prijaviti, suglašavati sa time, da žele čitati vaše novosti – newslattere. Svim takvim ljudima možete nakon toga poslati e-mail, jer postoji velika mogućnost, da će ga otvoriti i pročitati i neće vas prijaviti za „spamere“. Ali sada se pitate, kako najlakše dobiti takvu naslove, kako ih skupiti? Postoje neki načini, koji su jako jednostavni – prije kakve godine, dvije, pet, takve baze su se najlakše stvarale putem nagradnih igara, ali danas su se ljudi i toga zavoljeli, pa je tako potrebno potražiti neke nove načine. Kakve? Evo jednog primjera, koje je dobar primjer, kako danas raditi kvalitetan digitalni marketing!

Danas mnoge stranice upotrebljavaju način za skupljanje e-mail naslova tako, da svojim posjetiteljima nude jako dobar sadržaj na svojoj stranici. Ljudi vole čitati novosti – pa napišite kakav članak, dva, pet, stotinu njih – ako će ljudi u njima primijetiti kvalitetu, željeti će, da ih obavijestite, kad objavite novog. Drugi način su i tako zvane „free e-book“. Besplatne knjige mogu si ljudi potegnuti iz vaše stranice, al jedino na način, da najprije upišu svoj e-mail naslov. Oni dobivaju besplatnu knjigu, a vi mogućnost, da ih redovito obavještavate. Dali nije to dobro? Krenite na pisanje!

http://www.red-orbit.hr/usluge/community-management

digitalni marketing

Sve više tvrtki odlučuje se za digitalni marketing

Bile su godine u prošlosti, kada su se snimale reklame i nakon toga su se vrtjele po televizijama i radijima, pored toga sve više su se tvrtke odlučivale, da će svoje ime zapisati i u različite novine, plakate i mnoge druge mogućnosti, gdje će ih ljudi vidjeti, prepoznati i zbog toga više kupovati njihove proizvode. A pored svega toga, sve više tvrtki je primijetilo, da takvo pojavljivanje u medijima nije baš jeftino, da je svaka reklama na televiziji vrlo skupa, pa su tako morali pronaći druga rješenja, koja će biti jednostavnija, jeftinija, a na kraju će donositi i puno više i boljih rezultata – zbog toga se sve više počeo širiti digitalni marketing, za kojeg se danas odlučuje praktički već svaka tvrtka.

Oglašavanje u digitalnim medijima danas se sve više širi, pa tako postoje različite tvrtke, koje rade mnoge različite načine, kako bih na vašu Internet stranicu donijeli što više posjetitelja, koji će na kraju i nešto kupiti od vas i vama povećati promet. Takve tvrtke vam mogu omogućiti oglašavanje u Google tražilici u obliku AdWordsa, ili na primjer oglašavanje na Facebooku i nekim drugim društvenim mrežama, poznatim portalima i na mnogim drugim pozicijama. Na takav način će tvrtke sa digitalnim marketingom na vrlo jednostavan i jeftin način dobiti ono što trebaju, a to su stranke na njihovoj stranici.

Ako ćete se odlučiti, da ćete takav način oglašavanja raditi sami, onda ćete svakako trebati nekoliko znanja, kojeg možete dobiti na internetu, u različitim knjigama i na predavanjima, al ipak na kraju krajeva možete za to nabaviti neku tvrtku, koja je specijalizirana za takav rad i koji točno znaju kako se ove stvari rade – takva tvrtka će vam sigurno donijeti točno ono što želite i trebate, a vi ćete moči svoje vrijeme namijeniti drugim stvarima, koje su bitne, kao što je na primjer prodaja i komunikacija sa strankama i još neke druga stvari, koje vašu tvrtku dovedu do toga, da je poznata na trgu i da ljudi vole kupovati kod nje.

Kvalitetno za vas opravi digitalni marketing i Red Orbit