Arhiva oznaka: optimizacija

Optimizacija internetskih stranica sa pravim ljudima

U posljednje vrijeme sve više ljudi saznaje, da je jako bitno biti u Googlu na prvim mjestima. Ako vas tamo nema, nemate ni posjetu na svoju stranicu, a naravno ni prodaju onoga, sa čime se bavite. A da bi došli do prvih pozicija, potrebna vam je optimizacija internetskih stranica – a sada pitanje – dali mogu ja to raditi potpuno sam? Pa naravno da možete, barem neke od tih stvari, ali potrebno će vam biti nekoliko znanja, a svake toliko ćete doći u situaciju, kad će vam trebati neki stručnjak, koji će vam riješiti kakav problem, na kojeg ste naletjeli. Znači, tko sve vam može biti kod tih stvari koristan?

Ako ste jedan od onih, koji već godinama nisu ništa napravili i promijenili na svojoj stranici, a sami nemate tog znanja, onda će vam sigurno biti potreban kakav programer, koji će vam popraviti stranicu ili je u potpunosti prenoviti. Pravilna struktura URL naslova, pa brzina stranice, pa smanjenje slika i mnogo toga drugoga – sve to se može riješiti sa programiranjem! Kad se jednom stranica sredi do te mjere, da je ona stvarno kvalitetno napravljena i po propisima, koji su napisani za optimizaciju internetskih stranica, onda možete naprijed – sljedeća osoba, koju ćete trebati je netko, tko će vam pisati tekstove za stranicu – znači svjež i kvalitetan sadržaj.

Zašto je to bitno? Sa novim sadržajem vi na svojoj stranici dodajete količinu ključnih riječi, preko kojih će vas ljudi pronaći u Googlu. Više nego ima tog sadržaja, više je tih riječi i veća je mogućnost, da vas netko nađe. Sada samo još trebate nekoga, tko će vam napraviti analizu ključnih riječi, koje morate upotrebljavati u sadržaju i koje nemaju konkurenciju u Google tražilici – kad se vam jednom sve to poklopi, onda ste jako blizu tome, da ćete na stranici imati svakog dana nove ljude, koje zanima ono što pišete, a na kraju krajeva i ono, što prodajete i nudite za njih!

optimizacija web stranica

Optimizacija web stranica sa „mostovima“

Kad ste pročitali ovaj naslov, sigurno vam nije bilo jasno, kakve veze imaju optimizacija web stranica i mostovi. Pa, neka vam odmah na početku objasnimo, da ovdje ne mislimo baš na one mostove, kroz koje prolaze pješaci, automobili i svi drugi, već na mostove između sadržaja, kojeg imate na vašoj web stranici – takvi mostovi koriste vam, da ljudi na stranici ostanu dulje, da pročitaju više sadržaja, pa da na kraju zbog toga vaša stranica u Googlu ima više posjetitelja i naravno, onog što svi žele, više prodaje nekog proizvoda, od kojeg vjerojatno i živite! Ako vam još uvijek nije jasno o kakvim mostovima govorimo, čitajte dalje!
Ako je nekad vrijedilo pravilo, da mora neka stranica imati što više „backlinkova“, onda je danas malo drugačije – Google algoritam više nije takav, kakav je nekad bio – sve skupa se malo promijenilo. Da bih danas vaša stranica u očima Googla bila kvalitetna i dobro pozicionirana u tražilici, potrebnih je puno stvari, a neke od njih su što niži „bounce rate“ i što dulje vrijeme, da ljudi provedu na vašoj stranici. Da bih to postigli, potrebno je između vašeg sadržaja napraviti mostove, znači dodati u njega linkove, koji će iz jednog članka odvesti ljude do drugoga, na takav način produljit ćete vrijeme na stranici, a i broj pogledanih stranica će biti veći.
Znači, kad ćete jednom srediti tako jednostavnu stvar, ljudi će po vašoj stranici putovati i jedne na drugu, pročitati najprije jedan, pa nakon toga još jedan i još jedan članak, pogledati video i tako dalje – sve to će Googlu biti znak, da je vaša stranica kvalitetna i da na njoj imate ono, što ljude zanima, a baš to je ono, čemu se može reći kvalitetna optimizacija web stranice – kad jednom to postignete, bit ćete na prvim mjestima, imat ćete više posjetitelja, koji će se više i više vračati, a na kraju krajeva i ostaviti vam svoj novac, ako na takvoj stranici nešto prodajete – a vjerojatno vam je to u interesu, to vam je želja, jer jedino tako možete živjeti bolje!

http://www.red-orbit.hr/usluge/optimizacija-web-stranice-za-trazilice

optimizacija za iztražilce i digitalni marketing

Optimizacija internetskih stranica kroz ključne riječi

Ako ćete negdje na internetu probati tražiti neke članke, knjige ili neke druge zapise o tome, kako se radi optimizacija internetskih stranica, onda ćete jako brzo saznati i vidjeti, da vam mnogi sve te stvari pokažu jako jednostavno – napravite neke promjene u URL naslovima, upišete ključne riječi i opis stranice, te malo promijeniti slike i to bih moralo biti to – vaša posjeta će početi rasti iz dana u dan, a vaš promet i prodaja će biti sve veći i veći. Ali tome nije baš tako, nije sve tako jednostavno, kao na prvi pogled izgled – pored svega toga osnovnoga, jako su bitne još neke druge stvari.

Jedna od tih stvari, sa kojom bih se morao baviti svatko, tko želi, da na njegovu stranicu dođe sve više i više ljudi, je analiza i upotreba pravilnih ključnih riječi. Do tih pravih riječi možete doći sa Keyword plannerom – u njemu možete upisati vašu ključno riječ i za nju ćete vidjeti, koliko je traženja te riječi, te kolika je konkurencija, da ćete sa njom doći u Googlu do nekih dobrih pozicija. Ako nemate ideje, koje sve riječi tražiti ili bolje rečeno, koje sve riječi ljudi traže, možete si pomoči i sa Google tražilicom – u nju napišite samo glavnu riječ i Google će vam odmah ponuditi još puno drugih mogućnosti, nekoliko dužih, napravljenih iz dvije, tri ili još više riječi – sve to su vam tako zvane „long tail keywords“.

U posljednje vrijeme sve više onih, koji se bave sa optimizacijom internetskih stranica preporučuje, da se u naslovima stranica i različitih sadržaja upotrebljava tako zvane duge kombinacije ključnih riječi. Konkurencija kod njih je nekoliko slabija, pa ćete tako moći puno brže postići neke rezultate – dovesti ljude do vašeg sadržaja i naravno nakon toga i do vaše ponude proizvoda. Baš zbog toga je jako bitno, da se upustite u takvu optimizaciju, jer nisu samo URL naslovi bitni, ovdje je još puno drugih stvari, koje su puno bitnije i donijeti će vam puno više koristi – probajte i vidjet ćete rezultate!

google adwords

Google AdWords – oni znaju gdje živite

Koliko puta već ste negdje pročitali kakvu vijest, da vas Google prati što radite? Odmah ste pomislili, da vam gledaju pod prste, kako se vi dopisujete sa susjedom ili što pišete nekoj svojoj ljubavnici. Da vas sada malo smirimo – njima to nije zanimljivo, oni od vas trebaju nešto potpuno drugo, oni vas prate na potpuno drugačiji način, njima je zanimljiva samo vaša IP adresa, a sve ostalo ih ne zanima. A sada se pitate, kako oni dođu do vaše ID adrese i što im ona koristi? Do vaše IP adrese nije teško doći, pročitati je može svaka Internet stranica, koja ima to mogućnost, a nakon toga se sve te adrese upotrebljavaju za Google AdWords oglašavanje. U nastavku ćemo vam reći kako!

Znači, postupak je sljedeći i funkcionira tako – kad vi dođete na neku Internet stranicu, gdje na primjer prodaju neke tenisice, oni su si zapamtili vašu IP adresu. Nakon toga se je ta tvrtka odlučila, da će napraviti jednu kampanju sa reklamama i upotrijebiti svu svoju bazu IP adresa. Uz pomoć Googlovih AdWordsa kreiraju kampanju i postave pravilo, da će prikazivati svoje oglase samo onima, od kojih imaju IP adrese. Kad sljedećeg dana vi dođete na neku drugu stranicu, koja na sebi ima prostor za oglašavanje iz Googlove mreže, odmah će vam se pokazati njihova reklama, jer su prepoznali vašu IP adresu. Eto, tako oni to rade, to je njima zanimljivo i potrebno!

Svi ti oglasi prikazivat će vam se tako dugo, kako dugo će tvrtka sa tenisicama plaćati za oglase Googlovoj mreži, a kad to više neće raditi, pokazat će vam se koja druga reklama. Svaka takva reklama je jako efektivna, jer je vide točno oni, koji je trebaju vidjeti – znači, jer ste vi jednom tražili tenisice, pokazat ćemo vam reklamu sa tenisicama – tako jednostavno je to! Sve to, a još puno drugih stvari donosi vam novodobni internet, a da danas možda za njih još opšte ne znate.

http://www.red-orbit.hr/usluge/google-adwords