Arhiva oznaka: web stranice

optimizacija za iztražilce i digitalni marketing

Optimizacija internetskih stranica kroz ključne riječi

Ako ćete negdje na internetu probati tražiti neke članke, knjige ili neke druge zapise o tome, kako se radi optimizacija internetskih stranica, onda ćete jako brzo saznati i vidjeti, da vam mnogi sve te stvari pokažu jako jednostavno – napravite neke promjene u URL naslovima, upišete ključne riječi i opis stranice, te malo promijeniti slike i to bih moralo biti to – vaša posjeta će početi rasti iz dana u dan, a vaš promet i prodaja će biti sve veći i veći. Ali tome nije baš tako, nije sve tako jednostavno, kao na prvi pogled izgled – pored svega toga osnovnoga, jako su bitne još neke druge stvari.

Jedna od tih stvari, sa kojom bih se morao baviti svatko, tko želi, da na njegovu stranicu dođe sve više i više ljudi, je analiza i upotreba pravilnih ključnih riječi. Do tih pravih riječi možete doći sa Keyword plannerom – u njemu možete upisati vašu ključno riječ i za nju ćete vidjeti, koliko je traženja te riječi, te kolika je konkurencija, da ćete sa njom doći u Googlu do nekih dobrih pozicija. Ako nemate ideje, koje sve riječi tražiti ili bolje rečeno, koje sve riječi ljudi traže, možete si pomoči i sa Google tražilicom – u nju napišite samo glavnu riječ i Google će vam odmah ponuditi još puno drugih mogućnosti, nekoliko dužih, napravljenih iz dvije, tri ili još više riječi – sve to su vam tako zvane „long tail keywords“.

U posljednje vrijeme sve više onih, koji se bave sa optimizacijom internetskih stranica preporučuje, da se u naslovima stranica i različitih sadržaja upotrebljava tako zvane duge kombinacije ključnih riječi. Konkurencija kod njih je nekoliko slabija, pa ćete tako moći puno brže postići neke rezultate – dovesti ljude do vašeg sadržaja i naravno nakon toga i do vaše ponude proizvoda. Baš zbog toga je jako bitno, da se upustite u takvu optimizaciju, jer nisu samo URL naslovi bitni, ovdje je još puno drugih stvari, koje su puno bitnije i donijeti će vam puno više koristi – probajte i vidjet ćete rezultate!

optimizacija web stranica

Neka vaš digitalni marketing bude što točniji

Ako pomislite, kako su oglasi nekad izgledali, odmah će vam postati jasno, da se sa njima „pucalo na sve strane“ – što to znači? Kad ste oglas na primjer stavili u neki časopis, vidjeli su ga svi, koji se bave sportom, kuhanjem, koje zanimaju automobili i tako dalje – a vi prodajete zdravu prehranu. Ako bolje pomislite, takav marketing i nije bio baš najbolje ciljan. Danas, kad se sve više ljudi i tvrtki odlučuje za digitalni marketing, sve to je potpuno drugačije. On vam omogućava, da pronađete i ciljate sa vašim oglasom samo one ljude, koji bih mogli biti za vas najbolje zanimljivi – možete „pucati direktno“.
Sada vam se sigurno postavilo pitanje, kako sve to postići – pa mogućnosti imate mnogo. Jedna od njih je na primjer Google AdWords oglašavanje – ono vam omogućava, da se vaši oglasi prikazuju samo nekim ljudima, koji traže točnu određenu riječ – zar nije to dobro? Naravno, ovdje je i Facebook oglašavanje, gdje možete neke stvari stvarno jako specificirati – možete odrediti godine, komu da se oglas prikazuje, nakon toga možete odrediti lokaciju, gdje da se oglas prikazuje, spol i još neke druge sitnice – sve to će naravno biti jako korisno, da ne trošite novca u prazno i da postižete one ljude, koji su vam zanimljivi.
Pored Google AdWords i Facebook oglašavanja, ovdje su i mnogi drugi načini – jedan od najbolje zanimljivih u posljednje vrijeme i traženih u svijetu digitalnog marketinga je sigurno remarketing. Kad na primjer netko dođe na vašu stranicu, koda u njoj si zapamti njegov IP naslov i nakon toga možete ga pratiti po internetu, te mu na različitim stranicama, koje se nalaze u Google mreži, prikazivati vaš banner i tako mu nuditi ono, što imate za njega. Sve to i još puno drugih načina postoji – treba vam samo znanje, da sve te mogućnosti okrenete u svoj dobrobit.