Živimo u svijetu kapitalizma, što znači, da svakog dana ima sve više takvih i onakvih tvrtki, koje rade takve i onakve stvari. Svi ti ljudi, koji otvaraju nove tvrtke, to rade samo iz jednog razloga, a to je, da bih zaradili novac i tako preživjeli. Prije ili kasnije, sve te tvrtke počnu tražiti nove ljude, za koje mogu raditi, ili pak svi ti ljudi, pronađu njih, da bih nešto kupili od njih, što im treba. Ali ovdje se postavlja pitanje – kako znati, tko su ti ljudi, koji su prije kakav dan ili dva otvorili novu tvrtku? Dali rade kvalitetno, dali imaju kvalitetan proizvod? Dali su oni pravi, da im povjerimo svoj posao ili da od njih kupimo neki proizvod, kojeg ponuđuju?
Kao svugdje, tako je i u svijetu digitalnog marketinga – svake toliko otvori se kakva nova „agencija“, svake toliko postavi se kakva nova stranica, na kojoj se nude usluge za Facebook i AdWords oglašavanje, a i mnogo više. Ako ste jedan od onih mnogih, koji samo trebaju neku kampanju, a nemate pojma, kako se te stvari rade, nećete na kraju ni znati, dali ta tvrtka, koju ćete odabrati radi dobro ili ne – na kraju ćete dobiti račun, pored toga neku analitiku i to bi bilo to. A koliko ste prodali? U takvim situacijama postoje rješenja, postoji barem mala pomoć – kad birate agenciju, da vam napraviti oglas, koji će se vrtjeti u Google tražilici, onda odaberite tvrtku, koja nosi oznaku „Google certified partner“.
Sada se sigurno pitate, što vam znači ova oznaka? Vrlo jednostavno – kad neka tvrtka, koja se bavi digitalnim marketingom, ima u svojim redovima puno certificiranih Google stručnjaka, onda može dobiti uz naravno neke uvjete i oznaku „Google certified partner“. To je neke vrste žig, neke vrste potvrda od strane Googla, da je ta tvrtka stvarno osposobljena za ono što rade – za Google oglašavanje. Pa ako nemate baš puno pojma i ideje, koga i kako odabrati, neka vam barem to bude znak, da je netko kvalitetan i da zna što radi – ima certifikat!